Projekbeskrivelse

MANGAL

DEN TYRKISKE MADSENSATION

Casen kort fortalt

I april måned mødtes vi første gang Ozan, Halldor & resten af teamet hos Restaurant MANGAL.

Målet var ligetil – København skulle kende til den tyrkiske gourmet-restaurant i Kødbyen. For mange danskere er tyrkisk mad synonym med pizza og kebab nede fra det lokale pizzaria, fordi det er den eneste kontakt med tyrkisk mad gennemsnitsdanskeren har haft, på grund af det sparsomme udvalg i landet.

I virkeligheden er det klassiske tyrkiske køkken meget mere end det. Fyldt mere lækre smage, flotte farver og et sammensurium af alt det ottomanske imperium inkluderede – en sand potpourri af de bedste krydderier og lækreste råvarer.

Dette skulle der laves om på om den nye tyrkiske satsning i Kødbyen, og til trods for en fin start, så var der langt til målet. Derfor blev vi hyret til at lave en komplet marketingsstrategi for Mangal, inklusiv opsætning af menukortet, hjælp til design og optimering af hjemmesiden, visitkort samt styring af deres Facebook-side fra april t.o.m. november 2017, så projektet kunne komme godt fra start.

Vi blev hyret til følgende opgaver:
  • WEBDESIGN

  • SOCIAL MEDIA MARKETING

  • PR SERVICES

  • GRAFISK ARBEJDE

Det leverede vi

Da folkene bag Mangal i forvejen havde en hjemmeside, blev vores vigtigste opgave at binde koncept og virkelighed sammen.  Menukortet blev sat op så det blev overskueligt og ligetil, og sidens billeder blev tilpasset og sat sammen så det gav et lækkert flow over siden, samtidig med at de lækre retter blev sat i fokus.

Den online marketingsstrategi blev sat op omkring Facebook, hvor vi stod for lanceringer af menuer, konkurrencer og events, sæsonprægede videoer og lignende. Igennem denne periode var vi med til at hjælpe Mangal med for alvor at komme på det københavnske spisekort.

  • WEBDESIGN

  • SOCIAL MEDIA MARKETING

  • PR SERVICES

  • GRAFISK ARBEJDE

Resultater

Resultatet var denne aktive Facebook-side:

SE SIDEN HER!

DEL DENNE CASE

SKAL VI MØDES?

We make it happen!

KONTAKT OS