Projekbeskrivelse

LIKØRHAVEN

Snapsen der gik online

Casen kort fortalt

For Ronny Hersbak, ejeren af Likørhaven, har Interessen for snaps altid været stor.

Da han fik muligheden for at lave sit eget snapsemærke, på sine egne præmisser, samt gøre det til en levevej, var det oplagt at skabe en måde hvorpå han kunne sælge sine produkter. Da det var vigtigt for Ronny at smagen og de gode råvarer var  højsædet, var det derfor også vigtigt at fokus var på kvalitet og ikke kvantitet, hvilket var grunden til at han gik uden om de store produktionsselskaber.

Formålet med hjemmesiden skulle derfor være at det skulle være let og overskueligt at displaye og sælge de lækre produkter, og samtidig formidle Likørhavens budskab om miljøvenlig produktion af de bedste råvarer og produkter.

CM Relations fik til at opgave at varetage følgende opgaver:

  • Webdesign

  • Online marketing

Det leverede vi

Efter Ronnys ønske om et informativt salgsvindue, designede vi Likoerhaven.dk så det er brandet, de lækre produkter og de naturlige råvarer, der er i centrum.

layoutet er en onepager med produkterne, og salget heraf, i fokus. man kan let finde frem til de produkter man ønsker, og lige så let komme videre i salgsprocessen.

Da siden er designet som en onepager, er det vigtigt at den tilhørende menu er let at finde rundt i, samt leder kunden let omkring på siden. Sidens lyse farver og simple design gør samtidig at det er snapsen der er i fokus i de flot udstillede produkt-billeder, og mouse-over funktion i salgsvinduet gør det samtidig let og overskueligt for kunden at finde frem til det rigtige produkt.

  • Webdesign

  • Online marketing

Resultater

Resultatet var denne flotte webshop:

SE SIDEN HER!

DEL DENNE CASE

SKAL VI MØDES?

We make it happen!

KONTAKT OS